بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی مس رفسنجان به نشست خبری نیامد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 20:49

سرمربی مس رفسنجان با وجود دعوت رسمی و اعلام آمادگی برای شرکت در نشست خبری قبل بازی ساعتی قبل از حضور در این نشست شرکت نکرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از تسنیم، هفته دهم بازی‌های لیگ برتر فوتبال در حالی فردا ادامه دارد که طبق سنت مرسوم سرمربیان هر دو تیم یک روز قبل از بازی در نشست خبری به بیان نظرات خود می‌پردازند.

تیم فجر سپاسی نیز با مس رفسنجان فردا در ورزشگاه حافظیه بازی دارد و علی اصغر کلانتری سرمربی فجر نیز با حضور در نشست خبری صحبت‌های خود را مطرح کرد اما متاسفانه با وجود اعلام قبلی و دعوت رسمی رسانه باشگاه فجر و رسانه هیئت فوتبال فارس از اقای ربیعی سرمربی مس و با وجود اینکه از روز گذشته تیم در شیراز حضور داشت و  برای شرکت در نشست خبری اعلام آمادگی کرده بودند ساعاتی قبل از نشست در تماسی تلفنی از سوی باشگاه اعلام شد که سرمربی این تیم در نشست خبری شرکت نمی‌کند.

این موضوع رسما به سازمان لیگ گزارش و گلایه خبرنگاران نیز به نماینده فدراسیون فوتبال اعلام شد تا بر اساس قانون تصمیم‌گیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.