فن در سار: نمی خواهم فرگوسن آژاکس شوم و زمانی اینجا را ترک خواهم کرد
منبع : طرفداری
اخیرا شایعاتی پیرامون حضور ادوین فن در سار، مدیر باشگاه آژاکس در کادر مدیریتی باشگاه منچستریونایتد منتشر شده بود.
به گزارش طرفداری و به نقل از Ziggo Sport، از ادوین فن در سار، مدیر آژاکس راجع به احتمال جداییاش از این باشگاه هلندی سوال شد و او پاسخ داد:
من نمی خواهم فرگوسن یا ونگر آژاکس شوم. کار کردن در باشگاه آژاکس برایم خیلی لذت بخش است اما زمان جدایی من از اینجا فرا خواهد رسید. با این حال، ما هنوز به جاه طلبی های مدنظر خود دست پیدا نکرده ایم می خواهیم آژاکس در رقابت برای کسب عنوان قهرمانی در اروپا بهتر عمل کند.












