مجیدی: از تیمی قدرتمند ۳ امتیاز گرفتیم؛ برای بازی هجومی زمان میخواهیم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا،«فرهاد مجیدی» در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و سپاهان که با برتری یک بر صفر آبیپوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال خوبی از هر دو تیم در ورزشگاه آزادی به نمایش درآمد و این ما بودیم که توانستیم به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.
سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول به گل رسیده و سعی کردیم در ادامه بازی را مدیریت کنیم که باعث شد به هدف خود برسیم.
مجیدی اظهار داشت: سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت اما موقعیت به آنها ندادیم و از عملکرد خط دفاعی استقلال رضایت کامل دارم.
وی تاکید کرد: ساختار باشگاه استقلال طوری است که باید تیمش هجومی باشد؛ من در این فصل به چند بازیکن جوان میدان دادم و از آنها استفاده کردم. استقلال برای پیاده کردن فوتبال تهاجمی که در ذهنم است، نیاز به زمان دارد و این اتفاق در آینده رخ میدهد.
تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر باشگاههای ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی سپاهان را یک بر صفر شکست داده تا با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین شود.


رونمایی از ترکیب استقلال مقابل پیکان
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی
واکنش قاطع سرمربی استقلالی به انتقاد مربی پرسپولیس
آب سرد ستاره کروات بر سر باشگاه استقلال ؛ خبری از توافق نیست !
واکنش معنادار دست راست یحیی گل محمدی به رقابت با استقلال
ستاره محبوب فرهاد مجیدی در آستانه بازگشت به استقلال + جزئیات









