بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هفته دهم لیگ دسته اول | شکست ۶-۱ ماشین سازی مقابل خوشه طلایی

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:50

هفته دهم لیگ آزادگان با انجام یک بازی پرگل به پایان رسید.

به گزارش طرفداری، هفته دهم لیگ آزادگان با یک دیدار به پایان رسید که در آن خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه کارگران تهران با نتیجه پرگل تیم ماشین سازی تبریز را در هم کوبید.

*خوشه طلایی ساوه ۶- ماشین سازی تبریز یک

داوران: احسان اکبری، بابک خسروی، علی الفتی

گل‌ها: حسن مرادی‌فر، عرفان پورافراز، پیمان پورصادقی، محمد سرافراز، احسان پورشیخعلی و علیرضا ارجمندیان برای خوشه طلایی

به این ترتیب خوشه طلایی با ۱۴امتیاز تیم هشتم شد و ماشین سازی نیز همچنان قعر نشین جدول است. در پایان این هفته تیم‌های ملوان، قشقایی شیراز، آرمان گهر سیرجان، استقلال خوزستان و خیبر خرم آباد رتبه اول تا پنجم را به خودشان اختصاص دادند. استقلال ملاثانی، شاهین بوشهر و ماشین سازی تبریز نیز به تریب روی پله های شانزدهم، هفدهم و هجدهم قرار دارند.

بیشتر بخوانید هفته دهم لیگ آزادگان | شکست قشقایی و بازگشت ملوان به صدر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.