بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فرزاد مجیدی: جای هواداران خالی و ناراحت‌کننده است

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:49

به گزارش ایرنا، فرزاد مجیدی پس از پیروزی تیم استقلال مقابل سپاهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: تمام مجموعه باشگاه در تلاش هستند. به کادرفنی و بازیکنان تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی درباره ماجرای بازیکن تیم گل‌گهر و کشمکش‌ها بر سر ۳ بر صفر شدن نتیجه مسابقه این تیم مقابل استقلال، اضافه کرد: این مساله در حیطه من نیست. سلسله مراتب باشگاه باید رعایت شود. در این رابطه مدیریت و بخش حقوقی باشگاه صحبت می‌کند. واقعیت‌ها و چیزی که حقمان است را مردم می‌دانند. اجازه بدهید مسوول این بخش صحبت کند.

مربی استقلال درباره غیبت هواداران در ورزشگاه‌ها بیان داشت: وظیفه خودم می‌دانم بگویم، حیف این بازی‌ها که انجام می‌شود. این هم شانس ما است! کار و تلاش می‌کنیم اما هوادار استقلال نیست. امیدوارم تدابیری اندیشیده شود که آن‌ها هم در ورزشگاه باشند. امسال سال خیلی خوبی است. در تلاشیم اما جای هواداران خیلی خالی و ناراحت‌کننده است.

مجیدی درباره دلیل عدم حضور هواداران در ورزشگاه گفت: این موضوع هم در حیطه من نیست. از مسوولین باشگاه، سازمان لیگ و برگزاری مسابقات باید سوال کنید. دلمان برای هواداران خیلی تنگ شده است. به مجموعه و هواداران استقلال تبریک می‌گویم. همین الان می‌بینم که چقدر خوشحال هستند. ما هم با خوشحالی آنها خوشحالیم.

تیم فوتبال استقلال با شکست سپاهان به طور موقت با ۲۰ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر صعود کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.