بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دستیار مجیدی: اولین بار است با یک سرمربی رابطه خوبی دارم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:34

به گزارش ایرنا، گابریله پین پس از برتری استقلال مقابل ساهان در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا به تیمی سطح اول بدل شویم. قدم به قدم جلو می‌رویم. چند بازیکن جوان داریم و این اتفاق طبیعی است. خوشحالیم چون در جریان بازی، سپاهان را خیلی اذیت کردیم و این ذهنیت می‌تواند در آینده به ما کمک کند. 

وی در ادامه اضافه کرد: امیدواریم و در تلاشیم که همه بازیکنان پیشرفت کنند. به نظر من ما مدافعان خیلی خوب و قدرتمندی داریم و همه بازیکنان در نتیجه‌ها تاثیرگذار هستند. الان باید ذهنیتمان پیشرفت کند. 

مربی تیم استقلال درباره اینکه «آیا مشکلی بین او و مجیدی وجود دارد؟» گفت: خیر. نمی‌دانم چه کسی در این خصوص صحبت کرده است. 

تیم فوتبال استقلال پس از شکست سپاهان با ۲۰ امتیاز به طور موقت در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.