بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شهباززاده: ۹۰ دقیقه بازی در اختیار سپاهان بود؛ شایسته باخت نبودیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:34

به گزارش ایرنا، سجاد شهباز زاده پس از شکست سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: شایسته این باخت نبودیم اما ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم. 

وی در واکنش به اینکه مدتی است از فهرست گلزنان عقب مانده، گفت: مشکلی در این زمینه نیست و برطرف می‌شود.

تیم فوتبال سپاهان با تحمل سومین شکست این فصل در امتیاز ۱۹ باقی ماند و فرصت صدرنشینی را از دست داد. آنها فعلا در رده چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر جای گرفته‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.