بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یزدانی: شاید اسکوچیچ علاقه‌ای به‌ بازی من ندارد

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:34

به گزارش ایرنا، «سیاوش یزدانی» پس از پایان بازی استقلال و سپاهان که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خوب و ارزشمندی را بردیم، سپاهان از نظر فنی و اخلاقی تیمی فوق‌العاده خوب بوده و همواره از بهترین‌های ایران است.

وی افزود: این مسابقه ۶ امتیازی و رقابت برای بالای جدول بود. خیلی خوشحالم که توانستیم این دیدار سخت را برده و به صدر برسیم.

باز‎یکن استقلال اضافه کرد: به بچه‌ها گفتم امروز سخت‌ترین بازی عمر من بود زیرا سپاهان خیلی روی ما فشار آورد. خیلی خوشحالم توانستیم در چنین بازی سختی سربلند شویم.

یزدانی افزود: استقلال جزو مدعیان اصلی قهرمانی است. برای قهرمانی تلاش می‌کنیم اما شک نکنید سپاهان هم با تیم فوق‌العاده‌اش مدعی اصلی قهرمانی است.

وی در رابطه با دعوت نشدن به تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: همیشه سعی کردم بهترین عملکرد را در زمین مسابقه داشته باشم اما حضور در تیم ملی به نظر سرمربی بستگی دارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی سپاهان را یک بر صفر شکست داده تا با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.