بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شهباززاده: باخت به استقلال نگران کننده نبود!

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:34
شهباززاده: باخت به استقلال نگران کننده نبود!

مهاجم سپاهان با بیان اینکه شکست این تیم مقابل استقلال نگران کننده نبود چرا که ۹۰ دقیقه اختیار توپ و میدان را در دست داشتند.

به گزارش ایسنا، سجاد شهباززاده، مهاجم سپاهان بعد از شکست یک بر صفر این تیم مقابل استقلال گفت: این باخت برای من نگران کننده نبود. باید ایرادها را برطرف کنیم. ۹۰ دقیقه بازی در اختیار ما بود و موقعیت زیادی داشتیم و شایسته باخت نبودیم.

او در واکنش به اینکه اهالی فوتبال منتظر شروع گلزنی او هستند گفت: باید مشکلات را برطرف کنیم اما نگران نیستیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.