بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بازی شش امتیازی را بردیم/ وظیفه ما دفاع کردن است 

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:33

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش یزدانی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر سپاهان اصفهان گفت: حساس ترین دیدار هفته را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. این بازی برای دو تیم شش امتیاز داشت که ما توانستیم با پیروزی برابر سپاهان، این برد را کسب کنیم.

وی در خصوص اینکه این روزها خیلی از خط دفاع استقلال صحبت می‌شود گفت: وظیفه مدافعان استقلال این است که به دروازه بان کمک کنند تا تیم گل نخورد و اعتقاد دارم مدافعان استقلال توانسته اند در هفته های اخیر وظایف خود را به خوبی انجام دهند. گل نخوردن استقلال باعث شده تا همه از خط دفاع و دروازه بان این تیم به نیکی یاد کنند.

سیاوش یزدانی در ادامه خاطرنشان کرد: سپاهان حریف سرسختی برای ما بود. جنگنده بازی کرد اما توانستیم با یک بازی قابل قبول و منظم به پیروزی دست پیدا کنیم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم این روند را در بازیهای آینده هم ادامه دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.