بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گابریله پین: هیچ مشکلی بین من و فرهاد مجیدی نیست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:21

مربی تیم فوتبال استقلال دیدار با سپاهان را شش امتیازی توصیف و از پیروزی در این بازی ابراز خرسندی کرد.

به گزارش طرفداری، گابریله پین پس از پیروزی یک بر صفر تیم استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت:

خیلی خوب بازی کردیم. سپاهان تیم خیلی خوبی است. ما مقابل تیم صدر جدول بازی کردیم و بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم سه امتیازِ این بازی شش امتیازی را کسب کردیم.

وی در مورد شرایط دفاعی آبی‌پوشان توضیح داد:

شرایط دفاعی‌مان خوب است و سعی می‌کنیم همین شرایط را حفظ کنیم تا در هیچ مسابقه‌ای شکست نخوریم.

مربی تیم استقلال درباره شایعه اختلاف با فرهاد مجیدی و اینکه گفته می‌شد احتمال دارد از کادر فنی استقلال جدا شود، عنوان کرد:

هیچ مشکلی بین من و مجیدی نیست. دیدید که الان هم با هم آمدیم و رابطه خوبی هم با یکدیگر داریم.

پین اضافه کرد:

تا پایان فصل با استقلال می‌مانم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.