بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی‌ پور: برابر سپاهان به چیزی که می‌ خواستیم رسیدیم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:20

هافبک تیم فوتبال استقلال گفتاین تیم در دیدار با سپاهان به چیزی که می‌خواست، رسید.

به گزارش طرفداری، مهدی مهدی‌پور درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل سپاهان، گفت:

خیلی بازی مهم و برای هر دو تیم ۶ امتیازی بود. خداراشکر سه امتیاز را گرفتیم و با رسیدن به صدر جدول شرایط‌مان را بهتر کردیم.

وی درباره فشار سپاهان در نیمه دوم، عنوان کرد:

این طبیعی بود که در نیمه دوم سپاهان بیشتر حمله کند، چون گل اول را ما زده بودیم. اگر این اتفاق برعکس رخ می‌داد ما هم تلاش می‌کردیم گل مساوی را بزنیم. توپ و میدان در نیمه دوم بیشتر دست سپاهان بود ولی تیم ما به چیزی که در این بازی می‌خواست رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.