بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شهباززاده:باخت به استقلال نگران کننده نبود

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:19

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سجاد شهباززاده پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل استقلال گفت: به‌وضوح سرتر از حریف بودیم و موقعیت‌های زیادی خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این شکست برای من نگران‌کننده نبود و ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم. ۹۰ دقیقه بازی در اختیار ما بود و به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم.
وی در مورد اینکه هنوز نتوانسته مانند لیگ بیستم گلزنی کند، عنوان کرد: باید برخی مسائل را درست کنیم،‌ اما نگران نیستم و مشکلی نیست.
۲۵۱۲۵۴
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.