شهباززاده:باخت به استقلال نگران کننده نبود
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سجاد شهباززاده پس از شکست یک بر صفر سپاهان مقابل استقلال گفت: بهوضوح سرتر از حریف بودیم و موقعیتهای زیادی خلق کردیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. این شکست برای من نگرانکننده نبود و ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم. ۹۰ دقیقه بازی در اختیار ما بود و به هیچ وجه مستحق باخت نبودیم.
وی در مورد اینکه هنوز نتوانسته مانند لیگ بیستم گلزنی کند، عنوان کرد: باید برخی مسائل را درست کنیم، اما نگران نیستم و مشکلی نیست.
۲۵۱۲۵۴


پای VAR بالاخره به فوتبال ایران باز شد
خداحافظی دوباره محرم نویدکیا از سپاهان ؛ پای سرمربی پرسپولیس در میان است ؟
واکنش تند باشگاه سپاهان به استعفای محرم نویدکیا
پرسپولیس باشگاه سپاهان را وادار به عذرخواهی کرد !
بدترین انتخاب ممکن برای پرسپولیس مقابل سپاهان ؛ طلایی پوشان خاطرات تلخ را یادآوری می کنند ؟!
مسعود ریگی به استقلال باز می گردد ؟ جزئیاتی از خبر عجیب در فضای مجازی









