بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مطهری: به ۳ امتیاز دیدار با سپاهان نیاز مبرم داشتیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:19

به گزارش ایرنا، «ارسلان مطهری» پس از پایان بازی استقلال و سپاهان که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به اتمام رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاهان تیم قدرتمند و قابل احترامی است و خوشحال هستیم از اینکه توانستیم آنها را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم.

باز‎یکن استقلال در واکنش به این که «یک مهاجم لیگ برتری از مربی خود درخواست کرده که در نیمه‌ دوم بازی‌ها به میدان برود و اینکه آیا این بازیکن او بوده‌ است؟» گفت: بین همه مربیان و بازیکنان صحبت‌هایی وجود دارد و مساله خاصی نیست، می‌توانید پرسش‌های بهتری را مطرح کنید.

مطهری اضافه کرد: استقلال خوب بازی می‌کند و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا این روند را در هفته‌های آینده ادامه داده و بردهای بیشتری کسب کنیم.

تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی سپاهان را یک بر صفر شکست داده تا با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.