بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پین: بین من و مجیدی هیچ مشکلی نیست/ شرایط دفاعی استقلال خوب است

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:18

خبرگزاری میزان – گابریله پین، مربی تیم استقلال در نشست خبری پایان بازی با سپاهان اصفهان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* خیلی خوب بازی کردیم. سپاهان تیم خیلی خوبی است. مقابل تیم صدر جدول بازی کردیم و بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم سه امتیازِ این بازی شش امتیازی را کسب کردیم.

* شرایط دفاعی‌ استقلال خوب است و سعی می‌کنیم همین شرایط را حفظ کنیم تا در هیچ مسابقه‌ای شکست نخوریم.

* هیچ مشکلی بین من و مجیدی نیست. دیدید که الان هم با هم آمدیم و رابطه خوبی هم با یکدیگر داریم.

  بیشتر بخوانید: بازیکنان استقلال پس از شکست سپاهان چه گفتند؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.