پین: بین من و مجیدی هیچ مشکلی نیست/ شرایط دفاعی استقلال خوب است
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – گابریله پین، مربی تیم استقلال در نشست خبری پایان بازی با سپاهان اصفهان صحبتهایی انجام داد که گزیده آن را در زیر میخوانید.
* خیلی خوب بازی کردیم. سپاهان تیم خیلی خوبی است. مقابل تیم صدر جدول بازی کردیم و بازی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم سه امتیازِ این بازی شش امتیازی را کسب کردیم.
* شرایط دفاعی استقلال خوب است و سعی میکنیم همین شرایط را حفظ کنیم تا در هیچ مسابقهای شکست نخوریم.
* هیچ مشکلی بین من و مجیدی نیست. دیدید که الان هم با هم آمدیم و رابطه خوبی هم با یکدیگر داریم.
بیشتر بخوانید: بازیکنان استقلال پس از شکست سپاهان چه گفتند؟
انتهای پیام/












