وقتی مجیدیها غلامپور را جا گذاشتند
منبع : خبرانلاین
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهزاد غلامپور، مربی دروازهبانهای استقلال در عرصه مربیگری به شادی گلهایی که با نفر اول نیمکت انجام میدهد، مشهود است. غلامپور معمولاً اولین نفری است که به سرمربی تیمش میرسد و با پرشی در آغوش او، اینچنین شادمانیاش را نشان میدهد.
پس از گل استقلال به سپاهان که گلی ۳ امتیازی و برای صدرنشینی بود، این بار فرزاد مجیدی بود از بهزاد غلامپور پیشی گرفت و اولین نفر به برادرش رسید که کنار خط شاگردانش را هدایت میکرد. غلامپور البته از این اتفاق جا نمانده و با چند ثانیه تأخیر نسبت به فرزاد، به فرهاد مجیدی رسید تا او را در آغوش بگیرد.


۲۵۱۲۵۴


آب سرد ستاره کروات بر سر باشگاه استقلال ؛ خبری از توافق نیست !
رونمایی از مدیر پشت پرده استقلال پس از چند ماه فعالیت !
خبر جذاب مدیر استقلال برای فرهاد مجیدی و شاگردانش
استقلال شیطنت ها علیه خود را خنثی کرده است !
فرزند استقلال از بازگشت به تیم محبوبش خبر داد









