بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وقتی مجیدی‌ها غلامپور را جا گذاشتند

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:05

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بهزاد غلامپور، مربی دروازه‌بان‌های استقلال در عرصه مربیگری به شادی گل‌هایی که با نفر اول نیمکت انجام می‌دهد، مشهود است. غلامپور معمولاً اولین نفری است که به سرمربی تیمش می‌رسد و با پرشی در آغوش او، اینچنین شادمانی‌اش را نشان می‌دهد.
پس از گل استقلال به سپاهان که گلی ۳ امتیازی و برای صدرنشینی بود، این بار فرزاد مجیدی بود از بهزاد غلامپور پیشی گرفت و اولین نفر به برادرش رسید که کنار خط شاگردانش را هدایت می‌کرد. غلامپور البته از این اتفاق جا نمانده و با چند ثانیه تأخیر نسبت به فرزاد، به فرهاد مجیدی رسید تا او را در آغوش بگیرد.

وقتی مجیدی‌ها  غلامپور را جا گذاشتند
 

وقتی مجیدی‌ها  غلامپور را جا گذاشتند

۲۵۱۲۵۴

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.