بازیکنان استقلال پس از شکست سپاهان چه گفتند؟
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – تیم استقلال در مهمترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان اصفهان بود که در پایان با نتیجه یک بر صفر به برتری دست یافت تا آبیهای پایتخت با ۲۰ امتیاز موقتا به صدر جدول صعود کرد. در پایان این بازی بازیکنان استقلال صحبتهایی انجام دادند که گزیده آن را در زیر میخوانید.
* ارسلان مطهری
* بازی خوبی بود، سپاهان تیم قابل احترامی است و ۳ امتیاز حساس و شیرین را بدست اوردیم، به این ۳ امتیاز نیاز داشتیم و امیدوارم به همین روند خودمان ادامه دهیم.
* هر بازی شرایط خاص خودش را دارد، بین همه بازیکنان و مربیان صحبتهایی وجود دارد و این چیز خیلی خاصی نیست و میتوان سوالات بهتری پرسید.
* نمیدانم چه چیزی بگویم، امیدوار کردن یک چیزی است و حقیقت هم چیز دیگری، الان داریم خوب بازی میکنیم و باید تمام تمرکزمان را بگذاریم تا به روند خوبمان ادامه دهیم.
بیشتر بخوانید: واکنش وزیر ورزش و جوانان به بلاتکلیفی مدیریت پرسپولیس و کارگزار استقلا ل
ادامه دارد …












