بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش بازیکنان سپاهان به شکست مقابل استقلال

منبع : خبرگزاری میزان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 19:03

خبرگزاری میزان – تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در هفته دهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با برتری یک بر صفر شاگردان فرهاد مجیدی به پایان رسید. تک گل این دیدار را جعفر سلمانی در دقیقه ۳۵ وارد دروازه سپاهان کرد.

سجاد شهباززاده پس از شکست سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: ۹۰دقیقه بازی در اختیار ما بود، اما نتوانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم، اما باختی بود که برایم نگران کننده نبود، چون شایسته آن نبودیم. ایراداتی داریم که باید برطرف کنیم.

وی در مورد اینکه مدتی است گل نزده است، گفت: مشکلی در این زمینه نیست و برطرف می‌شود.

یاسین سلمانی پس از شکست سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: امیدوارم هفته های بعد شرایطمان بهتر شود و به جایگاهی که حقمان است برگردیم.

*موقعیت سوزی‌های سپاهان؟ طبیعی است. شرایط طوری شد که فرصت هایمان تبدیل به گل نشد. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم. بازی که باید می‌بردیم را در عین ناباوری باختیم. خیلی خوب بازی کردیم اما متاسفانه نشد. چند هفته است که موقعیت های ما گل نمی شود. باید این مشکل برطرف شود. در بازی‌هایی که باختیم، حقمان نبود. امروز استقلال چیزی مقابل ما نداشت. باید این بازی را می بردیم اما متاسفانه نشد.

*عدم تمدید قرارداد با سپاهان و علاقه به لژیونر شدن؟ یکسال دیگر قرارداد دارم. به هواداران سپاهان قول می دهم تا پایان قراردادم با جان و دلم برای این تیم بازی کنم. اگر به اروپا نروم قطعا در سپاهان می مانم. این قول را به هواداران می دهم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که هم من و هم باشگاه راضی باشیم. بیشتر بخوانید: نویدکیا: استقلال از نظر نفری و نوع بازی یکی از بهترین‌هاست/ حواشی استقلال نسبت به فصل قبل کمتر شده

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.