بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عکس یادگاری استقلالی‌ ها در رختکن بعد از پیروزی مقابل سپاهان

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 18:50

استقلالی ها در رختکن عکس یادگاری گرفتند.

به گزارش طرفداری، استقلال و سپاهان امروز اولین بازی هفته دهم لیگ را برگزار کردند که این بازی با برتری ۱-۰ آبی ها پایان یافت. در پایان این مسابقه بازیکنان استقلال در رختکن به خوشحالی پرداختند و عکسی یادگاری گرفتند که در پایین مشاهده می کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.