عکس یادگاری استقلالی ها در رختکن بعد از پیروزی مقابل سپاهان
منبع : طرفداری
استقلالی ها در رختکن عکس یادگاری گرفتند.
به گزارش طرفداری، استقلال و سپاهان امروز اولین بازی هفته دهم لیگ را برگزار کردند که این بازی با برتری ۱-۰ آبی ها پایان یافت. در پایان این مسابقه بازیکنان استقلال در رختکن به خوشحالی پرداختند و عکسی یادگاری گرفتند که در پایین مشاهده می کنید:












