بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مجیدی: از تیمی قدرتمند سه امتیاز گرفتیم/برای بازی هجومی زمان می‌خواهیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 18:49

به گزارش ایرنا،«فرهاد مجیدی» در نشست خبری پس از پایان بازی استقلال و سپاهان که با برتری یک بر صفر آبی‌پوشان تهرانی به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتبال خوبی از هر دو تیم در ورزشگاه آزادی به نمایش درآمد و این ما بودیم که توانستیم به برتری رسیده و سه امتیاز کامل را به دست آوریم.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: ما در نیمه اول به گل رسیدیم و سعی کردیم در ادامه بازی را مدیریت کنیم  که باعث شد به هدف خود برسیم.

مجیدی اظهارداشت: سپاهان مالکیت توپ را در اختیار داشت اما موقعیت به آنها ندادیم و از عملکرد خط دفاعی‌ استقلال رضایت کامل دارم.

وی تاکید کرد: ساختار باشگاه استقلال طوری است که باید تیمش هجومی باشد، من در این فصل به چند بازیکن جوان میدان دادم و از آنها استفاده کردم و نیاز به زمان داریم.

سرمربی استقلال گفت: استقلال احتیاج به زمان دارد تا فوتبال تهاجمی که در ذهنم است را اجرا کند و این در آینده اتفاق می‌افتد.

تیم فوتبال استقلال در هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد در ورزشگاه آزادی سپاهان را یک بر صفر شکست داده تا با کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.