بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سلمانی: امیدوارم به جایگاهی که حقمان است برگردیم/ به اروپا نروم در سپاهان می مانم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 18:48

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یاسین سلمانی پس از شکست سپاهان مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: امیدوارم هفته های بعد شرایطمان بهتر شود و به جایگاهی که حقمان است برگردیم. 

وی در مورد موقعیت سوزی‌های سپاهان گفت: طبیعی است. شرایط طوری شد که فرصت هایمان تبدیل به گل نشد. امیدوارم هفته به هفته بهتر شویم.

سلمانی در مورد عدم تمدید قرارداد با سپاهان و اینکه گفته می شود به لژیونر شدن علاقه دارد، عنوان کرد: یکسال دیگر قرارداد دارم. به هواداران سپاهان قول می دهم تا پایان قراردادم با جان و دلم برای این تیم بازی کنم. اگر به اروپا نروم قطعا در سپاهان می مانم. این قول را به هواداران می دهم. امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که هم من و هم باشگاه راضی باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.