بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

به‌روزرسانی| نویدکیا: باخت ناراحت کننده است اما نه آن طور که سرم را پایین بگیرم

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 18:34

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محرم نویدکیا پس از شکست مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: فکر می کنم تیم من بازی فوق العاده ای انجام داد. نیمه اول عالی بازی کردیم و نیمه دوم هم همین روند را ادامه دادیم. استقلال در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام نداد اما در ضد حملات یکی دو موقعیت خیلی خوب داشتند.

وی افزود: ما ۸-۹ موقعیت خیلی خوب داشتیم اما نتوانستیم استفاده کنیم. به استقلال بابت این برد تبریک می گویم. بازیکنان من نکات تاکتیکی را انجام دادند اما متاسفانه باختیم. باید ادامه بدهیم، روند تیم خیلی خوب بود. نمی توانم خیلی از بازیکنانم ایراد بگیرم. بعضی اوقات باخت ارزشمند است. باخت امروز ما ناراحت کننده است اما نه آنطور که سرم را پایین بگیرم.

ادامه دارد …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.