بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تنها روزی که اسطوره استقلال قرمز پوشید!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 آذر 1400 | 18:20

حجازی در محله نواب تهران به دنیا آمد و سال ها در تیم های نادر ، تاج یا همان استقلال و شهباز بازی کرد و از سال ۱۳۴۷ تا سال ۱۳۵۹عضو تیم ملی بود که دو قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و حضور در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در کارنامه اش دیده می شود. حجازی با استقلال قهرمانی در جام باشگاه‌های آسیا را تجربه کرد و در المپیک نیز بازی کرد. او در عرصه مربیگری سالها در تیم‌های محمدان بنگلادش، سپاهان، ماشین سازی، ذوب آهن، استقلال رشت، استقلال اهواز، استقلال تهران و…. فعالیت داشت.

این عکس مربوط به دهه ۵۰ است که اسطوره باشگاه استقلال پیراهن قرمز بر تن کرده و درون دروازه ایستاده است. او پس از ترک استقلال در لیگ تخت جمشید درون دروازه شهباز قرار گرفت و به نظر می رسد این عکس مربوط به همان زمان است که سرمربی پیشینه استقلال را با پیراهن قرمز نشان می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.