نویدکیا: باختیم اما سرم را به خاطر شکست پایین نمیگیرم
منبع : خبرگزاری تسنیم
– اخبار ورزشی –
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر سپاهان اصفهان مقابل استقلال اظهار داشت: فکر میکنم تیم ما یک بازی فوقالعاده انجام داد. در نیمه اول واقعاً عالی بازی کردیم و در نیمه دوم هم همان روند را ادامه دادیم. استقلال یکی دو موقعیت خوب داشت و به جز آن فکر میکنم نتوانست بازی خوبی مقابل ما انجام دهد. در اوایل نیمه دوم استقلال روی ضدحملات یکی دو موقعیت خوب داشت، ولی در کل ما هشت الی ۹ موقعیت فوقالعاده داشتیم که نتوانستیم از آن استفاده کنیم.
وی افزود: باید به تیم استقلال تبریک گفت، ولی باید از بازیکنانم تشکر کنم، چون فوقالعاده تلاش و مسائل تاکتیکی را رعایت کردند. موقعیتهای زیادی ایجاد کردیم و میتوانستیم حتی برنده باشیم. باید کارمان را ادامه بدهیم. روند تیممان فوقالعاده خوب بود و نمیتوانم به خاطر باخت خیلی ایراد بگیرم. بعضی وقتها باختها ارزشمند است، امروز هم باخت تیم ناراحت کننده بود، ولی نه طوری که سرم را پایین بگیرم، چون تیمم خوب بازی کرد.حاشیه دیدار استقلال – سپاهان| درگیری مسئول سپاهان در جایگاه خبرنگاران و اعتراض مرزبان
ادامه دارد…


یک عضو دیگر باشگاه سپاهان اخراج شد
اعتراف تلخ محرم نویدکیا پس از پیروزی شیرین سپاهان
فوری ؛ جدایی نویدکیا از سپاهان منتفی شد
بیانیه رسمی باشگاه سپاهان در واکنش به دومین استعفای محرم نویدکیا
رسمی ؛ مربی پرسپولیسی رفتنی شد
خداحافظی دوباره محرم نویدکیا از سپاهان ؛ پای سرمربی پرسپولیس در میان است ؟









