نویدکیا: نمیتوانم از بازیکنانم ایراد بگیرم/ بعضی اوقات باخت ارزشمند است
منبع : خبرگزاری میزان
خبرگزاری میزان – محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در نشست خبری پس از بازی با استقلال صحبتهایی انجام داد که گزیده آن را در زیر میخوانید:
*فکر میکنم تیم من بازی فوق العادهای انجام داد. نیمه اول عالی بازی کردیم و نیمه دوم هم همین روند را ادامه دادیم. استقلال در نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام نداد، اما در ضد حملات یکی دو موقعیت خیلی خوب داشتند.
*ما ۸-۹ موقعیت خیلی خوب داشتیم، اما نتوانستیم استفاده کنیم. به استقلال بابت این برد تبریک میگویم. بازیکنان من نکات تاکتیکی را انجام دادند، اما متاسفانه باختیم. باید ادامه بدهیم، روند تیم خیلی خوب بود.
*نمیتوانم خیلی از بازیکنانم ایراد بگیرم. بعضی اوقات باخت ارزشمند است. باخت امروز ما ناراحت کننده است، اما نه آنطور بیشتر بخوانید: سیاست «آفتابه لگن هفت دست در استقلال»؛ استخدام «پین» برای پرستیژ مجیدی!
انتهای پیام/












