بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فصل عادی NBA| اولین شکست گلدن استیت و شیکاگو، یوتا همچنان بدون شکست

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | 10:51

به گزارش طرفداری، در ادامه رقابت های فصل عادی اتحادیه بسکتبال ملی آمریکا، NBA، دو تیم نیویورک نیکس و شیکاگو بولز که فصل خوبی را آغاز کرده اند به مصاف هم رفتند. این دیدار حساس و دیدنی در نهایت با نتیجه ۱۰۴ بر ۱۰۳ به سود نیویورک به پایان رسید تا شیکاگو اولین شکست فصل خود را متحمل شود. در این دیدار کمبا واکر با ۲۱ امتیاز، آرجی برت با ۲۰ امتیاز و جولیوس رندل با آمار خوب ۱۳ امتیاز، ۱۶ ریباند و ۹ پاس منجر به گل بهترین بازیکنان نیویورک بوده و در طرف دیگر نیز لاوین، ووسویچ و دروزان با کسب ۲۵، ۲۲ و ۲۰ امتیاز، مهم ترین بازیکنان شیکاگو در این بازی بودند.

در دیگر دیدار مهم امروز، گلدن استیت وریرز در شب درخشان استفن کری، حریف جا مورانت و ممفیس گریزلیز نشده و با نتیجه ۱۰۴ بر ۱۰۱، در برابر این تیم شکست خورد و اولین شکست فصل خود را متحمل شد. جا مورانت ۳۰ امتیاز و استفن کری ۳۶ امتیاز در این بازی به دست آوردند. نتایج سایر دیدارهای بامداد امروز به شکل زیر است:

فیلادلفیا سونی سیکسرز ۱۱۰-۱۰۲ دیترویت پیستونز

واشنگتون ویزاردز ۱۲۲-۱۱۱ آتلانتا هاکس

هیوستون راکتس ۹۱-۱۲۲ یوتا جاز

دالاس ماوریکس ۱۰۴-۹۹ سن آنتونیو اسپرز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.