بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش منطقی گل محمدی به عصبانیت مهدی ترابی

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | 10:50

خبرورزشی – با این وجود این بازیکن تأثیرگذار در دقیقه ۸۹ بازی با نساجی مازندران تعویض شد و جای خود را به علی نعمتی داد.

شاید ابتدا این تصور به وجود آمد این تعویض هافبک با یک مدافع از سوی یحیی گل محمدی برای حفظ نتیجه بوده باشد اما مهدی ترابی که در دقیقه ۸۵ از عرب براقی داور مسابقه کارت زرد گرفته بود بسیار عصبی و ناراحت نشان می‌داد. بنابراین هر آن احتمالش می‌رفت ترابی کارت زرد دوم را بگیرد، اخراج شود و بازی حساس دوشنبه آینده مقابل آلومینیوم اراک را از دست بدهد.

برهمین اساس یحیی گل محمدی تصمیم گرفت ستاره خودش را برای بازی در اراک حفظ کند. شهری که تنها شکست لیگ برتری فصل گذشته پرسپولیس در آن رقم خورده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.