واکنش منطقی گل محمدی به عصبانیت مهدی ترابی
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – با این وجود این بازیکن تأثیرگذار در دقیقه ۸۹ بازی با نساجی مازندران تعویض شد و جای خود را به علی نعمتی داد.
شاید ابتدا این تصور به وجود آمد این تعویض هافبک با یک مدافع از سوی یحیی گل محمدی برای حفظ نتیجه بوده باشد اما مهدی ترابی که در دقیقه ۸۵ از عرب براقی داور مسابقه کارت زرد گرفته بود بسیار عصبی و ناراحت نشان میداد. بنابراین هر آن احتمالش میرفت ترابی کارت زرد دوم را بگیرد، اخراج شود و بازی حساس دوشنبه آینده مقابل آلومینیوم اراک را از دست بدهد.
برهمین اساس یحیی گل محمدی تصمیم گرفت ستاره خودش را برای بازی در اراک حفظ کند. شهری که تنها شکست لیگ برتری فصل گذشته پرسپولیس در آن رقم خورده است.


رونمایی از ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک
مدیر تیم هوادار پرسپولیسی ها را با خاک یکسان کرد
تلاش پرسپولیس برای بازگشت ستاره ملی پوش به ترکیب
ستاره کلیدی پرسپولیس و گل محمدی محروم شد
کارشناس داوری نیز طرف مربی پرسپولیس را گرفت
اعتراف تلخ مربی پرسپولیس پس از متوقف شدن مقابل تیم یک استقلالی









