بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات لژیونر پرسپولیسی بعد از درخشش در اوکراین/ می‌خواهیم فینالیست شویم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | 10:50

خبرورزشی – در یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال اوکراین، روز گذشته تیم‌های زوریا لوهانسک و رُخ لویو به مصاف هم رفتند که این بازی با دو گل شهاب زاهدی مهاجم ایرانی به سود زوریا به پایان رسید.

زاهدی در این بازی نیمکت نشین بود و در دقیقه ۶۲ وارد زمین شد. او در دقایق اضافه موفق شد دو بار دروازه حریف را باز کند.

این مهاجم ایرانی در پایان بازی گفت: فصل گذشته ما به فینال مسابقات جام حذفی رسیدیم. در تلاش هستیم تا این دستاورد را تکرار کنیم و از آن جلوتر برویم (قهرمان شویم).

وی افزود: هر دو گلی که من زدم نتیجه تلاش تیمی است و من فقط در نقش تمام کننده ظاهر شدم. خوشحالم که دو فرصت برای کمک به تیم به دست آوردم و از آن استفاده کردم.

مهاجم ایرانی تیم زوریا تاکید کرد: گل اول باعث شد کمی خیالمان راحت بشود اما نتیجه یک بر صفر همیشه خطرناک است. به نظرم گل دوم مهمتر و زیباتر بود.

در این مسابقه اللهیار صیادمنش دیگر مهاجم ایرانی زوریا در لیست این تیم حضور نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.