بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اظهارات مهاجم سابق پرسپولیس بعد از کولاک برای زوریا

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | 10:49

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال زوریا روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اوکراین به مصاف  رُخ‌ لویو رفت و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.

 این بازی به وقت های تلف شده رفته بود و شهاب زاهدی مهاجم سابق پرسپولیس که از دقیقه ۶۲ نیمه دوم وارد میدان شده بود در دقایق ۱۰۰ و ۱۱۰ موفق شد گلزنی کند و تیمش را به دور بعدی برساند.

زاهدی در این بازی ناجی تیم اوکراینی شد و بعد از این درخشش، گفت: تمام بازی ها برای ما سختی خاص خود را دارد چون همه به دنبال این هستند که از ما امتیاز بگیرند. انگیزه رقبای ما زیاد است.

وی افزود: ما در فصل گذشته به فینال جام حذفی رسیدیم. خوشحال  هستیم که به مرحله یک چهارم رسیدیم و تلاش می کنیم دستاورد سال گذشته را تکرار کنیم. هر دوی گلی که به ثمر رساندم کار تیمی بود. وظیفه من به عنوان یک مهاجم این است که فرصت ها را به گل تبدیل کنم.

مهاجم سابق پرسپولیس ادامه داد: خوشحالم که از دو فرصت مهیا شده برایم در این بازی به نحو احسن استفاده کردم و هر دو را به گل تبدیل کردم. گل اول باعث شده تا کمی نفس بکشیم ولی گل دوم به نظرم اهمیتش بیشتر و زیباتر بود.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.