بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ببینید| حرکت خارق العاده پرسپولیسی‌ها/ سرت را بدزد رفیق!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه 7 آبان 1400 | 7:51

خبرورزشی – پرسپولیس در همین ابتدای فصل کار سختی مقابل حریفانی که هر کدام با انگیزه فراوان برای مصاف با مدافع عنوان قهرمانی پا به زمین می‌گذارند، دارد. سرخ‌ها در اولین بازی خانگی خود مقابل نساجی به چالش کشیده شدند و توانستند گل خورده را با یک بازی ترکیبی خارق العاده جبران کنند.

صحنه گل دوم پرسپولیس را نه از محوطه جریمه، بلکه باید از زمین پرسپولیسی‌ها بارها به تماشا نشست چرا که این گل یک کلاس درس جامع بود! در این گل چیزی که از سرعت و پاس نعمتی و سر توپ زدن جذاب عبدی بیشتر اهمیت داشت، بازی بدون توپ هافبک پرسپولیسی‌ها بود.

توپ در زمین قرمزها در اختیار سید جلال قرار دارد و او فضای خالی و مناسب سمت راست زمین را به خوبی مشاهده می‌کند و اقدام به بازی‌سازی و فرستادن توپ بلند برای نعمتی می‌کند که در این بین میلاد سرلک با بازی بدون توپش پایه گذار گل می‌شود. سرلک سر بزنگاه سرش را می‌دزدد و بدنش را خم می‌کند تا مانع رسیدن پاس قطری حسینی به نعمتی نشود. بازی بدون توپ در فوتبال روز دنیا یکی از برگ برنده‌های تیم‌های مطرح است که پرسپولیس مقابل نساجی از آن سود برد.

در ادامه مرور این گل زیبا و اتفاقات محوطه جریمه هم خالی از لطف نیست. سیامک نعمتی با گام های بلند توپ را جلو می‌برد و در زمان مناسب پاس کات بک می‌دهد. رضا اسدی در شرایط نامتعادل به سمت توپ تکل می‌زند و عبدی جوان هم استادانه مدافعان و گلر نساجی را به هم می‌ریزد و توپ را به طاق دروازه و سمت موافق دروازه‌بان می‌چسباند. تمام این اتفاقات بدون انجام بازی بدون توپ سرلک امکان پذیر نبود.

این بازی ترکیبی خارق العاده را در ویدیوی زیر ببینید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.