بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

دبیرکل فدراسیون فوتبال: منتظر درخشش تیم زنان شهرداری سیرجان هستیم

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 18:34

به گزارش ایرنا، حسن کامرانی‌فر امروز در اردوی تیم تیم شهرداری سیرجان حضور یافت و گفت: حضور در جام باشگاه‌های آسیا را به شما تبریک می‌گویم و امیدوارم نتایج درخشانی کسب کنید. همچنین امیدوارم جام باشگاه‌های جهان هم برگزار شود و شما در این تورنمنت بزرگ نیز حضور داشته باشید.

وی ادامه داد: از مسوولین باشگاه سیرجان بخاطر حمایت‌هایی که از شما انجام می‌دهند تشکر می‌کنم.

مریم جهان‌نجاتی سرمربی تیم شهرداری سیرجان هم ضمن تشکر از حمایت فدراسیون فوتبال در راستای برگزاری اردوی ۱۰ روزه در کمپ تیم‌های ملی گفت: تیم شهرداری سیرجان در خانه خود میهمان است و از حمایت‌های بی‌دریغ مسوولین فدراسیون فوتبال در راستای آماده‌سازی خود بهره می‌برد. تیم فوتبال شهرداری سیرجان عازم اردن خواهد شد تا در جام باشگاه‌های آسیا به مصاف رقبای خود (امان کلاب، گوکولام کرالا هند و نماینده ازبکستان) برود.

وی در پایان گفت: این مسابقات، دومین دوره برگزاری این پیکارها از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا است و برای نخستین‌بار نماینده‌ای از ایران قرار است در آن شرکت کند و این مسئله باعث شده تا شاگردانم پس از قهرمانی در لیگ برتر، با انگیزه‌ای مضاعف در رویای قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.