بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

۲.۲ میلیارد تومان از اموال باشگاه پرسپولیس توقیف شد

منبع : خبرگزاری ایرنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 18:34

به گزارش ایرنا، باشگاه پرسپولیس امروز پنجشنبه اعلام کرد که این پول قرار بود به بازیکنان پرداخت شود و در حساب باشگاه بود اما با حکم دادگاه و پس از شکایت یکی از طلبکاران توقیف شده است، به همین دلیل هم باشگاه با کاهش پرداختی به بازیکنان روبرو شد.

این مبلغ با شکایت یک آژانس مسافرتی توقیف شده است.

باشگاه پرسپولیس که با مشکلات مالی زیادی روبروست، مدعی شده «از همه جهات در رقابتی نابرابر حضور دارد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.