بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدوی کیا: همان پیش بینی که کرده بودیم درست بود/ مقابل تاجیسکتان هم به دنبال برد هستیم

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 18:05

خبرورزشی – تیم ملی فوتبال امید ایران از ساعت ۱۴:۳۰ امروز در دوشنبه به مصاف تیم ملی لبنان رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود امیدهای کشورمان به پایان رسید.

مهدی مهدوی کیا پس از این دیدار اظهار داشت: ما در این بازی خیلی خوب عمل کردیم و بازی راخوب شروع کردیم، می توانستیم در ۱۰ و ۱۵ دقیقه اول ۲ الی ۳ گل بزنیم. همان پیش بینی که کرده بودیم در یک ربع اول به گل رسیدیم و بعد از آن هم بازی را اداره کردیم. به دنبال زدن گل دوم بودیم که البته یک پنالتی از دست دادیم اما در دقایق پایانی به گل رسیدیم. هدف ما ۳ امتیاز بود که به این هدف رسیدیم.

وی درباره عملکرد شاگردانش عنوان کرد: از تیمم راضی هستم، در هر دو نیمه بازی را کنترل کردیم و مالکیت خوبی داشتیم و به هدفمان که همان پیروزی بود رسیدیم.

سرمربی تیم امید درباره مصاف با تاجیکستان در آخرین دیدار مرحله گروهی عنوان کرد: دیدار با تاجیکستان ، بازی خوبی خواهد بود و تاجیکستان تیم خوبی است و ما در آن دیدار هم به دنبال کسب پیروزی هستیم، هر دو تیم تاکتیک خیلی خوبی دارند و امیدوارم در آن دیدار هم برنده شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.