مهدویکیا: از عملکرد تیم امید راضی هستم
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال زیر ۲۳ سال ایران امروز در مرحله انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا با نتیجه ۲ بر صفر مقابل لبنان به پیروزی رسید تا در آستانه صعود به مرحله نهایی قرار بگیرد.
مهدی مهدویکیا پس از پایان این بازی اظهار داشت: بازی را خیلی خوب کردیم. در ۱۵ دقیقه نخست میتوانستیم چند گل بزنیم و همانطور که پیشبینی کرده بودیم، ظرف ۱۵ دقیقه اول به گل رسیدیم. بازی را بهخوبی اداره کردیم و میخواستیم در نیمه دوم هم به گل دوم برسیم. یک پنالتی از دست دادیم و در پایان گل دوم را به ثمر رساندیم.
وی ادامه داد: هدف ما کسب سه امتیاز بود که با بازی خوب به آن رسیدیم. از تیم خیلی راضی هستم و بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند. مالکیت بازی در بیشتر دقایق مسابقه در اختیار ما بود.
سرمربی تیم امید ایران در مورد دیدار روز یکشنبه مقابل تاجیکستان گفت: فکر میکنم بازی خیلی خوبی از آب درمیآید. تاجیکستان تیمی بسیار خوب است و به دنبال این هستیم که این تیم را شکست بدهیم. هر ۲ تیم خوب هستند و تاکتیکهای خوبی دارند. امیدوارم مقابل تاجیکستان هم پیروز شویم.


واکنش جالب مهدوی کیا به قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲
امیدواری سرمربی تیم ملی به همگروهی ایران با برزیل و اسپانیا !
وقتی مدیر تیم ملی به اسطوره های پرسپولیس افتخار می کند
تمجید پیشکسوت پرسپولیس از گل محمدی و مهدوی کیا : هر دو کارشان را بلدند
طلسم ناکامی این بازیکن بعد از ۵ ماه شکسته شد !
پیروزی شاگردان مهدوی کیا برابر پرسپولیس در دیداری دوستانه









