بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

هراتیان نماینده پزشکی جام ملت‌های بانوان آسیا شد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 16:34

رئیس مرکز پزشکی فوتبال ایران به‌عنوان نماینده پزشکی AFC در مسابقات جام ملت‌های بانوان آسیا فعالیت می‌کند.

به گزارش ایلنا، زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی فوتبال ایران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، به‌عنوان نماینده پزشکی جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا انتخاب شد.

این رقابت‌ها از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن در شهرهای بمبئی، بمبئی نو و پونای هند انجام می‌شود و پنج تیم برتر مسابقات، به رقابت‌های جام جهانی فوتبال بانوان ۲۰۲۳ که در کشورهای استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

  انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.