بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس برای سومین بازی استارت زد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 15:50

خبرورزشی – تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ریکاوری و تمرین خود بعد از دومین پیروزی در فصل جدید لیگ‌برتر را امروز، پنج‌شنبه از ساعت یازده و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

ابتدا بازیکنان به ۲ گروه تقسیم شدند و  بازیکنان ترکیب اصلی برای مدت نیم ساعت زیر نظر مربی بدنساز قرار گرفتند. سایر نفرات هم برای مدت ۷۰ دقیقه به گرم کردن، پاسکاری‌های ترکیبی و مینی فوتبال پرداختند.

در بخش مینی فوتبال، کادر فنی، نفراتی که در بازی شب گذشته حضور نداشتند را با جدیت زیر نظر گرفتند تا وضعیت فیزیکی، فنی و انگیزشی آن‌ها مشخص گردد.مهدی مهدیخانی تنها غایب پرسپولیس در این تمرین بود.

پرسپولیسی‌ها خود را آماده می‌کنند که برای سومین بازی، در اراک به مصاف تیم آلومینیوم بروند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.