بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

در رختکن حریف پرسپولیس پس از شکست چه گذشت؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 15:35

خبرورزشی – پس از پایان این مسابقه بازیکنان تیم شمالی با ناراحتی به رختکن رفته و هر کدام گوشه‌ای نشسته و زانوی غم بغل گرفته بودند اما…

ساکت الهامی سرمربی تیم نساجی مازندران وارد رختکن شد و وقتی وضعیت روحی و ناراحتی شاگردانش را دید رو به آنها گفت: این جور باختن به این پرسپولیس آن هم در استادیوم آزادی ناراحتی ندارد. سرتان را بالا بگیرید چون بازی خیلی خوب و غرورانگیزی انجام دادید و من به همه شما افتخار می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.