بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیس برای سومین بازی استارت زد

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 15:04

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ تیم فوتبال پرسپولیس برنامه ریکاوری و تمرین خود بعد از دومین پیروزی در فصل جدید لیگ‌برتر را امروز، پنج‌شنبه از ساعت یازده و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی آغاز کردند.

ابتدا بازیکنان به ۲ گروه تقسیم شدند و  بازیکنان ترکیب اصلی برای مدت نیم ساعت زیر نظر مربی بدنساز قرار گرفتند. سایر نفرات هم برای مدت ۷۰ دقیقه به گرم کردن، پاسکاری‌های ترکیبی و مینی فوتبال پرداختند.

در بخش مینی فوتبال، کادر فنی، نفراتی که در بازی شب گذشته حضور نداشتند را با جدیت زیر نظر گرفتند تا وضعیت فیزیکی، فنی و انگیزشی آن‌ها مشخص گردد.مهدی مهدیخانی تنها غایب پرسپولیس در این تمرین بود.

پرسپولیسی‌ها خود را آماده می‌کنند که برای سومین بازی، در اراک به مصاف تیم آلومینیوم بروند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.