وزیر ورزش و جوانان درگذشت اسطوره دو و میدانی ایران را تسلیت گفت
منبع : خبرگزاری ایرنا
به گزارش ایرنا، علی باغبانباشی نخستین مدالآور دو و میدانی ایران در تاریخ بازیهای آسیایی و کسی که مشعل بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ را روشن کرد، صبح امروز در ۹۷ سالگی از دنیا رفت.
حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که او هم مانند زندهیاد باغبانباشی یکی از بهترین دوندگان استقامتی تاریخ ایران محسوب میشود، با صدور پیامی درگذشت این اسطوره ورزش ایران را تسلیت گفت.
متن پیام وزیر ورزش و جوانان به شرح زیر است: مراتب تاسف و تاثر عمیق قلبی خود را بابت درگذشت زندهیاد علی باغبانباشی یکی از بزرگمردان ورزش کشور که در دو و میدانی ایران تاریخساز شدند و همواره نام و مدالهای او بر تارک ورزش کشورمان میدرخشد، اعلام میدارم.
بدون شک نقشآفرینی زندهیاد باغبانباشی در توسعه ورزش دو و میدانی بویژه در دوهای استقامت میتواند به عنوان الگویی از استمرار در تلاش و پایداری در برابر مشکلات در جامعه جوانان مورد توجه قرار گیرد.
فقدان زندهیاد علی باغبانباشی را به خانواده محترمش، جامعه پرافتخار دو ومیدانی و مردم ورزشدوست کشورمان تسلیت میگویم و از خداوند متعال برای او آرامش روح و غفران و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی طلب میکنم.


حضور وزیر ورزش در مجلس برای پاسخ گویی به حوادث مشهد
ملاقات نوروزی مدیرعامل پرسپولیس با وزیر ورزش و جوانان
واکنش جالب وزیر ورزش به دربی جنجالی ۹۸
خوشحالی عجیب وزیر ورزش پس از دربی پرسپولیس و استقلال !
افشاگری وزیر ورزش درباره پشت پرده واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس
بهترین خبر برای هواداران استقلال و پرسپولیس از دربی پایتخت









