اولین مدالآور دوومیدانی ایران در بازیهای آسیایی درگذشت
منبع : خبرگزاری ایسنا
علی باغبانباشی از پیشکسوتان دوومیدانی ایرانی بر اثر بیماری و کهولت سن درگذشت. به گزارش ایسنا، علی باغبانباشی پدر دوهای استقامت ایران و اولین مدالآور دوومیدانی ایران در بازیهای آسیایی درگذشت.
این پیشکسوت مدتی بر اثر بیماری و کهولت سن در بستر بیماری بود که بامداد پنجشنبه، ۶ آبان دار فانی را وداع گفت.
کسب مدال طلای ماده ۵۰۰۰ متر و نقره ۱۰۰۰۰ متر بازیهای آسیایی ۱۹۵۱ دهلی و همچنین دو مدال برنز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ متر بازیهای آسیایی ۱۹۵۸ توکیو از جمله افتخارات باغبانباشی بود. او مشعلدار بازیهای آسیایی ۱۹۷۴ تهران نیز بود.
ایسنا درگذشت این پیشکسوت دوومیدانی را تسلیت میگوید.
انتهای پیام


دلیل حضور احسان حدادی در آمریکا
واکنش ایرج عرب به برگزاری اردوی برونمرزی
مربی تیم ملی دوومیدانی : حدادی خوب اردو میرود و برایش هزینه میشود، نتیجه هم میگیرد
مسئول کمیته پزشکی فدراسیون : درخواست فرجام خواهی صحت ندارد
رئیس فدراسیون دوومیدانی : کاری نمانده که برای کسب کرسی در آسیا نکرده باشم









