بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین مدال‌آور دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی درگذشت

منبع : خبرگزاری ایسنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 14:34

علی باغبانباشی از پیشکسوتان دوومیدانی ایرانی بر اثر بیماری و کهولت سن درگذشت. به گزارش ایسنا، علی باغبانباشی پدر دوهای استقامت ایران و اولین مدال‌آور دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی درگذشت.

این پیشکسوت مدتی  بر اثر بیماری و کهولت سن در بستر بیماری بود که بامداد پنج‌شنبه، ۶ آبان دار فانی را وداع گفت.

کسب مدال طلای ماده ۵۰۰۰ متر و نقره ۱۰۰۰۰ متر بازی‌های آسیایی ۱۹۵۱ دهلی و همچنین دو مدال برنز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ متر بازی‌های آسیایی ۱۹۵۸ توکیو از جمله افتخارات باغبانباشی بود. او مشعل‌دار بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران نیز بود.

ایسنا درگذشت این پیشکسوت دوومیدانی را تسلیت می‌گوید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.