یک ایرانی نماینده پزشکی جام ملتهای بانوان آسیا شد
منبع : خبرورزشی
خبرورزشی – زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی فوتبال ایران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، بهعنوان نماینده پزشکی جام ملتهای فوتبال بانوان آسیا انتخاب شد.
این رقابتها از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن در شهرهای بمبئی، بمبئی نو و پونای هند انجام میشود و پنج تیم برتر مسابقات، به رقابتهای جام جهانی فوتبال بانوان ۲۰۲۳ که در کشورهای استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد، راه مییابند.
شاگردان مریم ایراندوست در گروه A جام ملتهای آسیا با تیمهای هند، چین و چین تایپه همگروه هستند.


افشاگری از پشت پرده محرمانه بودن اسامی بازیکنان کرونایی استقلال
سخت گیری ایفمارک برای تیم های لیگ برتری ؛ تنها به یک شرط بازیکنان می توانند بازی کنند
اتمام حجت ایفمارک با تیم های لیگ برتری برای فصل آینده
حرف فرهاد مجیدی به کرسی نشست؟
حمله گازانبری فرهاد مجیدی به مدیر ایفمارک : به بزرگتر از هراتیان هم اجازه دخالت نمی دهم
افشاگری رئیس ایفمارک در واکنش به حمله تند و تیز فرهاد مجیدی سرمربی استقلال









