بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یک ایرانی نماینده پزشکی جام ملت‌های بانوان آسیا شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 14:20

خبرورزشی – زهره هراتیان رئیس مرکز پزشکی فوتبال ایران با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، به‌عنوان نماینده پزشکی جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا انتخاب شد.

این رقابت‌ها از ۳۰ دی تا ۱۷ بهمن در شهرهای بمبئی، بمبئی نو و پونای هند انجام می‌شود و پنج تیم برتر مسابقات، به رقابت‌های جام جهانی فوتبال بانوان ۲۰۲۳ که در کشورهای استرالیا و نیوزیلند برگزار خواهد شد، راه می‌یابند.

شاگردان مریم ایراندوست در گروه A جام ملت‌های آسیا با تیم‌های هند، چین و چین تایپه همگروه هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.