بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مشعل‌دار بازیهای آسیایی۱۹۷۴ تهران راهی دیار باقی شد

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 13:48

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون دو و میدانی، با کمال تاسف و تاثر مرد بزرگ دو و میدانی از خطه خراسان رضوی و اولین مدال‌آور بازیهای آسیایی برای دو و میدانی کشورمان بامداد امروز از دنیا رفت.

علی باغبانباشی که صفحه افتخاراتش پر بار از دستاوردهای بزرگ و با ارزش بود، مدتی بود که در بستر بیماری بود و در اثر کهولت سن سلامتی خود را از دست داده بود، که متاسفانه صبح امروز با دنیا وداع کرد.

از افتخارات برجسته این بزرگ مرد دو و میدانی و مربی اخلاق می‌توان به کسب مدال طلا ماده پنج‌هزار متر و مدال نقره ماده ده‌هزار متر بازی‌های آسیایی سال ۱۹۵۱دهلی و همچنین کسب دو مدال برنز در مواد پنج‌هزار متر و ده‌هزار متر بازی‌های آسیایی۱۹۵۸توکیو اشاره نمود.

فدراسیون دو و میدانی این مصیبت وارده را به خانواده معظم زنده‌یاد استاد علی باغبانباشی و جامعه دو و میدانی کشور تسلیت عرض نموده و برای این قهرمان بی‌بدیل ورزش کشور از خداوند منان طلب آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسئلت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.