بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توماس مولر: یادم نمی آید چنین چیزی را در پیراهن بایرن تجربه کرده باشم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 12:06

بایرن مونیخ در شرایطی که آمار و ارقام عجیبی از گلزنی طی این فصل از رقابت ها به ثبت رسانده بود و تمام رقبا غیر از آینتراخت فرانکفورت را از دم تیغ گذرانده بود، دیشب در دیدار جام حذفی برابر بروسیا مونشن گلادباخ، با ۵ گل شکست تحقیرآمیزی خورد. 

طرفداری| به نقل از SZ، توماس مولر بعد از این دیدار، گفته است: از لحظه اول تا آخر نیمه اول، تمام و کمال نابود شدیم. یادم نمی آید چنین چیزی را در پیراهن بایرن تجربه کرده باشم. باید از هواداران عذرخواهی کنیم. واقعا برایمان باعث خجالت است. در رختکن نشسته بودیم و به هم نگاه می کردیم. برنامه های بزرگی داشتیم. سعی کردیم به نحوی از زمین بلند شویم، ولی فکر نمی کنم این را می شد در صفحه تلویزیون مشاهده کرد

 

باید ببینیم طی هفته های آتی به این بازی چه واکنشی نشان خواهیم داد. به واکنش دادن بعد از نتایج منفی، عادت داریم، ولی حرف زدن همیشه راحت تر از عمل است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.