سه بازیکن تیم امید از قرنطینه درآمدند
منبع : خبرگزاری ایلنا
بر اساس اعلام کمیته پزشکی مسابقات مرحله مقدماتی گروهی زیر۲۳ سال آسیا در دوشنبه، تست دوم کرونای کاروان تیم امید ایران منفی اعلام شد.
به گزارش ایلنا، از کاروان تیم امید ایران در هتل محل اقامتشان تست گرفته شد که در نهایت پاسخ همه تست ها منفی بود.
سه بازیکن جدیدی که دیروز به اردوی تیم ملی زیر۲۳ اضافه شده بودند (یونس اکبرپور، محمد خدابنده لو و امیرعلی صادقی) با منفی شدن تستهایشان از قرنطینه درآمدند و توانستند کنار تیم تمرین کنند و با تیم شام صرف کنند.
پیش از بازی با تاجیکستان، یک تست پی سی آر دیگر از کاروان تیم امید ایران، گرفته می شود.
انتهای پیام/


واکنش جالب مهدوی کیا به قرعه ایران در جام جهانی ۲۰۲۲
امیدواری سرمربی تیم ملی به همگروهی ایران با برزیل و اسپانیا !
وقتی مدیر تیم ملی به اسطوره های پرسپولیس افتخار می کند
تمجید پیشکسوت پرسپولیس از گل محمدی و مهدوی کیا : هر دو کارشان را بلدند
پیروزی شاگردان مهدوی کیا برابر پرسپولیس در دیداری دوستانه
اسطوره های پرسپولیس میهمان ویژه قرعه کشی جام جهانی ۲۰۲۲









