بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین مدال‌آور دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی درگذشت

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 9:35

خبرورزشی – علی باغبانباشی پدر دوهای استقامت ایران و اولین مدال‌آور دوومیدانی ایران در بازی‌های آسیایی درگذشت.

این پیشکسوت مدتی  بر اثر بیماری و کهولت سن در بستر بیماری بود که بامداد پنج‌شنبه، ۶ آبان دار فانی را وداع گفت.

کسب مدال طلای ماده ۵۰۰۰ متر و نقره ۱۰۰۰۰ متر بازی‌های آسیایی ۱۹۵۱ دهلی و همچنین دو مدال برنز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ متر بازی‌های آسیایی ۱۹۵۸ توکیو از جمله افتخارات باغبانباشی بود. او مشعل‌دار بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران نیز بود.

خبرورزشی درگذشت این پیشکسوت دوومیدانی را تسلیت می‌گوید.

دسته بندی ها : خبرورزشی , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.