بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین دارنده مدال دوومیدانی ایران در گذشت

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 9:34

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛  علی باغبانباشی پدر دو های استقامت  مدتی  بر اثر بیماری و کهولت سن در بستر بیماری بود که بامداد امروز فانی را وداع گفت.

مدال طلای ماده ۵۰۰۰ متر و نقره ۱۰۰۰۰ متر بازی‌های آسیایی ۱۹۵۱ دهلی و دو مدال برنز ۵۰۰۰ و ۱۰۰۰۰ متر بازی‌های آسیایی ۱۹۵۸ توکیو از افتخارات باغبانباشی بود.

خبرآنلاین درگذشت این پیشکسوت دوومیدانی را تسلیت می‌گوید.

۲۵۱۲۵۶

دسته بندی ها : خبرانلاین , دیگر خبرگزاری ها
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.