الهامی: پرسپولیسیها تصور نمیکردند چنین بازی سختی با نساجی داشته باشند/ واقعا خوب بودیم
منبع : خبرگزاری ایسنا
سرمربی نساجی گفت: ما واقعا خوب بودیم و پرسپولیسیها خودشان هم تصور نمیکردند چنین بازی سختی داشته باشند. به گزارش ایسنا، ساکت الهامی پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: به تیم پرسپولیس تبریک و به بازیکنانمان خسته نباشید میگویم. بازی سختی بود و پرسپولیسیها خودشان هم تصور نمیکردند چنین بازی سختی داشته باشند. ما واقعا خوب بودیم اما شرمنده هوادارانمان شدیم.
او درباره عملکرد داوری گفت: به داوران خسته نباشید میگویم و به هر حال خوب قضاوت کردند. این بازی برای داوران هم سخت بود و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. امیدوارم هوای داوران را داشته باشیم.
الهامی همچنین در نشست خبری پس از بازی عنوان کرد: اگر موقعیتهایمان به بار مینشست با دست پر ازورزشگاه آزادی بیرون میآمدیم اما فقط شرمندگی برای ما ماند. از بازیکنانمان نمیتوانم خورده بگیرم چون واقعا زحمت کشیدند. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم.
انتهای پیام


عصای دست کارلوس کی روش در تیم ملی مشخص شد
تیم مطرح لیگ برتری حریف تدارکاتی شاگردان مهدی مهدوی کیا
سنگ تمام سرمربی مطرح لیگ برتری برای استقلال
واکنش عجیب سرمربی تیم لیگ برتری به حمله گل محمدی به داور دربی
سرمربی استقلالی برعلیه فرهاد مجیدی و قهرمانی آبی پوشان + سند
واکنش معنادار سرمربی تیم مطرح شهرستانی به سربازی بازیکنان استقلال









