ویسی: مقابل آلومینیوم زشت و زننده بازی کردیم/ امیدوارم جبران کنیم
منبع : خبرگزاری ایسنا
سرمربی فولاد خوزستان میگوید تیمش مقابل آلومینیوم اراک "زشت و زننده" بازی کرده است. به گزارش ایسنا، عبدالله ویسی، سرمربی فولاد خوزستان پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک در هفته دوم رقابتهای لیگ برتر اظهار کرد: هم این بازی و هم بازی قبلی دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه دوم زشت و زننده بازی کردیم و تنبیه هم شدیم. اینقدر این مساله خجالتآور است که نمیتوانم از مردم هم عذرخواهی کنم. چنین بازی و چنین نتیجهای در فکر من نمیگنجد. آلومینیوم میتوانست گلهای بیشتری بزند اما خدا رحم کرد و تنها ۳ گل خوردیم. ما باید بازی بعدی جبران کنیم چون هفته پیش گفتیم جبران میکنیم اما چنین اتفاقی رخ نداد.
او ادامه داد: ما باید بلند بشویم و به مسابقات برگردیم و ریکاوری کنیم. ما باید ایرادات را پیدا کنیم و در غیر اینصورت شرایط سخت میشود. من هم مثل بقیه هواداران ناراحت هستم و امیدوارم سریعتر بتوانیم جبران کنیم.
انتهای پیام


کورس جذاب صعود به لیگ برتر ؛ مربع قهرمانی در لیگ دسته اول
گرشاسبی دست روی سرمربی سابق پرسپولیس می گذارد ؟
پشت پرده اخراج سرمربی مطرح لیگ برتر ؛ ناگهان زود دیر شد !
گابریل کالدرون بزودی در ایران ؟ سرمربی آرژانتینی ، جانشین آقای خاص + جزئیات
استوری توهینآمیز علیه پرسپولیس کار دست این مرد داد
خط و نشان رسول خطیبی برای رقیبان









