مولر: تاکنون بایرن را به این بدی ندیده بودم
منبع : خبرگزاری ایسنا
مهاجم بایرن مونیخ بعد از شکست سنگین برابر مونشن گلادباخ اعتراف کرد که تیمش بدترین نمایش را داشت. به گزارش ایسنا و به نقل از کیکر، در جام حذفی آلمان یک نتیجه عجیب و دور از انتظار رخ داد.
بایرن مونیخ در دیدار برابر مونشن گلادباخ با ۵ گل شکست خورد.
توماس مولر بعد از بازی گفت: به استثنای مانوئل نویر همه ما نمایش کابوس واری داشتیم. تاکنون من بایرن را اینگونه بد ندیده بودم. واقعا سخت است که این نمایش بد را توضیح داد. باید دلایل این شکست را پیدا کرد.
او ادامه داد: ما هیچ عذر و بهانه ای نداریم. باید با این واقعیت مواجه شد و دلیل آن را پیدا کرد. شما می توانید درباره هر چیزی شک کنید و واقعا هم حق با شما است.
مولر در پایان گفت: من هیچ وقت با چنین شرایطی روبرو نشده ام. بعد از بازی این چنینی بسیار آسان است که از خود انتقاد کرد.
انتهای پیام


واکنش توماس مولر به شکست بایرن مونیخ
بازگشت ژروم بواتنگ و توماس مولر به تیم ملی آلمان ؟
رکورد جالب ستاره سرخپوشان در آخرین فصل حضورش
ادعای عجیب توماس مولر در مورد اتلتیکو
واکنش توماس مولر به دیدار با بارسا









