بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شه بخش به جمع سی و دو نفر برتر رسید

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 | 9:03

به گزارش خبرگزاری مهر، رقابت‌های بوکس قهرمانی جهان از روز دوشنبه در بلگراد پایتخت صربستان آغاز شده و تا ۱۵ آبان ادامه دارد.

دانیال شه‌بخش در وزن ۶۰ کیلوگرم چهارشنبه شب برابر موسی چام از گامبیا قرار گرفت و با ارائه مبارزه‌ای هوشمندانه به برتری دست یافت تا راهی مرحله بعدی شود.

نایب قهرمان آسیا در جمع ۳۲ نفر برتر با ریوریو سانچز از مکزیک مبارزه خواهد کرد.

پیش این و در سایر مبارزت امروز، علی جمالی در وزن ۸۶ کیلوگرم با قبول شکست برابر پائول آرادویه از رومانی و فرهاد مرادی بوکسور جوان ایران در وزن ۷۱ با شکست برابر شیمبرگنوف از قزاقستان، از دور مسابقات کنار رفتند.

روز سه شنبه نیز اشکان رضایی و شاهین موسوی کار خود را با برتری مقابل حریفان آغاز کردند.

تیم ملی ایران با ۱۰ بوکسور و هدایت علیرضا استکی در مسابقات جهانی صربستان شرکت کرده است. همایون امیری، محمود نهتانی و شهرام فاتح دیگر مربیان اعزامی به این رقابت‌ها هستند.

ترکیب تیم ایران بدین شرح است:

وزن ۵۷ کیلوگرم: سجاد محمدپور
وزن ۶۰ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش‌
وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: اشکان رضایی
وزن ۶۷ کیلوگرم: مسلم مقصودی
وزن ۷۱ کیلوگرم: فرهاد مرادی
وزن ۷۵ کیلوگرم: سیدشاهین موسوی
وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی‌
وزن ۸۶ کیلوگرم: علی جمالی
وزن ۹۲ کیلوگرم: طوفان شریفی
وزن ۹۲+ کیلوگرم: پوریا امیری

تیم ایران در اوزان ۴۸، ۵۱ و ۵۴ کیلوگرم بوکسوری به این رقابت‌ها اعزام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.